Pages

Thursday 22 December 2016

5 TAHUN KERJA, RM1200 PUN XDE SIMPAN 😱

💡5 TAHUN KERJA , RM1200 PUN TAK ADA! 😱

Mengalami masalah seperti diatas ! Pernah tak ko orang ada masalah kewangan baru termenung dan terlintas di fikiran.

"Kalau lah aku simpan RM100 secara konsisten dari dulu , sekarang dah ada RM6000.00 ".

💡SUSAHKAN NAK SIMPAN DUIT ? 

Ya betul duit kertas susah nak simpan. Duit kertas itu sendiri sifatnya untuk dibelanja.
Kalau boleh simpan pun, sekejap ajer . Bila dah terkumpul lebih sikit, ada jer yang nak dibeli.

💡EMAS FIZIKAL BOLEH SELESAIKAN.

Ubat untuk orang yang tak boleh simpan duit kertas adalah emas. TUKAR DUIT tu JADI duit EMAS.

💡KENAPA ?

Sebab fitrah manusia dengan emas adalah simpan dan sifat sayang pada emas lebih tinggi berbanding duit. Kebarangkalian nak di belanja amat sukar.

Ini adalah gambar jongkong emas 10 gram Public Gold bernilai RM1800.

💡Tanya diri anda 2 soalan:

→Kalau aku ada emas 10 gram, apa aku akan buat?
→Kalau aku ada duit cash RM1800, apa aku akan buat?

Jawapannya tentu emas nak simpan dan RM1800  macam-macam boleh beli.

.

💡NAK SIMPAN EMAS TAPI DUIT TAK CUKUP ?

Baca ↓

○Gold Accumulation Program ( GAP ) – Direka khas sejak 2015 lagi bagi membantu rakyat Malaysia menyimpan aset emas fizikal serendah RM100 .

Ianya diwujud untuk bantu mereka ;
√ Nak mulakan simpanan emas, tapi bajet kecil.
√ Nak simpan emas, tapi risau nak simpan sendiri.
√ Nak beli emas Public Gold, tapi menetap di overseas atau tinggal di tempat yang jauh dari pejabat Public Gold.
√ Nak beli emas secara konsisten dengan bajet sekitar RM100 – RM200 sebulan.

Lock your price for today....

--------------------------------------------------------
Untuk dapatkan GoldbAr yg tulen 999.9%, LBMA certified dengan harga semasa ,boleh lah PM/Whatapps saya di 012-8818783 (Norazah Yusup/ PG027008 / Authorised dealer PG)

Credit to Encik Mustaqim 😁

#ninjaemas #teamninjaemas #dealerpublicgold
 

No comments:

Post a Comment

Leave Your Comment Here,...