Pages

Monday 23 January 2017

AMBOI! AMBOI! AMBOI!

Sedap juga lirik lagu ni. Deep betul :) Enjoy Yer!----------------------------------------------


Kalau Tinggal Rumah Sewa Tapi Beli Kereta Mewah,
Amboi Amboi,
Kalau Mahu Gaji Besar Tapi Kerja Sambil Lewa,
Amboi Amboi.

Amboi Amboi,
Amboi Amboi (loop).

Mari-mari Tuan Puan Akak Adik Abang Dengar Ini Cerita,
Ambil Teropong Kaca Mata Tengok Jenguk Dipersila,

Nak Panggil Waras Susah Tak Baik Kalau Gelar Gila,
Sebelanga Susu Rosak Akibat Dua Tiga Titik Nila.

Bila Masuk Kerja Tak Pernah On Time,
Lepas Masuk Kerja Dia Terus Online,

Tak Boleh Buat Kerja Sibuk Jaga Hal Orang Lain,
Tangan Mengelat, Kaki Mengular, Mulut Celupar,
Lambat Masuk, Awal Keluar.

Siapa Makan Cili Dia Rasa Pedas,
Siapa Rasa Pedas Kata Aku Main Cakap Lepas,

Ambil Baju Ukur Kat Badan Sendiri,
Baru Tahu Kena Setepek Ke Tempias Sipi Sipi.

Kalau Tinggal Rumah Sewa Tapi Beli Kereta Mewah,
Amboi Amboi,
Kalau Mahu Gaji Besar Api Kerja Sambil Lewa,
Amboi Amboi.

Amboi Amboi,
Amboi Amboi (loop).

Tak Baik Tau Pedas Kaw Kaw,
Eh Tak Boleh Gurau Duduk Surau,
Ambil Mc Fb Mengadu Kat Sb Dan Mcmc.

Tarbiyah Sentap Punca Pendekar Papan Kunci Rentap,
Masa Mengkritik Cekap Lepas Itu Confirm Lenyap,

Keberanian Atas Talian Kejadian Harian,
Omong Kosong Terus Disajikan.

Siapa Makan Cili Dia Rasa Pedas,
Siapa Rasa Pedas Kata Aku Cakap Lepas,

Semua Ambil Baju Ukur Badan Sendiri,
Mana Tahu Kena Setepek Ke Tempias Sipi Sipi.

Kalau Tinggal Rumah Sewa Tapi Beli Kereta Mewah,
Amboi Amboi,
Tujuh Kali Pergi Usrah Sudah Pandai Tepis Fatwa,
Amboi Amboi.

Amboi Amboi,
Amboi Amboi (loop).

Sampai Bila Orang Kita Layu Ditolong (x2),
Ketua Kampung Gadai Tanah Untuk Sepitis Wang Saku (x2),

Tapi Apa Aku Tahu Aku Cuma Tulis Lagu (x2),
Bukan Nak Sekolahkan Korang Aku Bahasakan Aku (x2).

Amboi Amboi...

No comments:

Post a Comment

Leave Your Comment Here,...